Keresés ebben a blogban

2017. február 9., csütörtök

Keresztszemes telefontok

Sziasztok !

 Ma egy teljesen új dolgot próbáltam ki. Eddig is készítettem keresztszemes hímzést,de most valami újat akartam. Kitaláltam,hogy a telefonom szilikon tokját hímzem ki. Hát végül is úgy gondolom sikerült. Itt mutatom nektek az eredményt ☺☺









Itt pedig többek kérésére megpróbálom leírni,hogy hogyan is készült ez a tok.
Szükséges eszközök :
1 db átlátszó szilikon telefontok
1 db tű, amivel kilyukasztod a tokot
1 db gyertya ezzel melegíted a tűt,így könnyebben átszúrja a szilikont
1 akkora méretű keresztszemes anyag amire hímzed
továbbá természetesen hímző cérna , tű és olló

  • Először is kivágok egy akkora anyagot amekkora a tok és belülről a tokba tettem.
  • A mintának megfelelően elkezdtem a lyukakat a tokra szúrni kívülről.
  • 3 szállal hímeztem
Egyszerre mindig csak annyi lyukat szúrtam a tokra,ahányon
dolgoztam. Nehogy bele keveredjek a sok lyukba. :)

Remélem tudtam segíteni . Ha bármiben tudok segíteni keressetek bátran. :) Ha ez alapján készíted el a sajátodat örülnék ha megosztanád velem. ☺

Jó hímzést kívánok mindenkinek. ☺



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése