Keresés ebben a blogban

2018. július 20., péntek

Horgolt dobozka és horgolt virág

Horgolt dobozka
Sziasztok !

A húgomnak ma van a születésnapja és úgy gondoltam biztosan jobban örülne ha kézzel készítenék neki ajándékot,mintha vásárolnék valami haszontalan dolgot.
Így született meg ez a dobozka,de mivel virágot is illik adni készült mellé egy szál virág is.
A mintákat felteszem hátha valakinek kedve van elkészíteni.
Ebből a négyzetből 6 darabot horgoltam , összehorgoltam őket kockává és úgy keményítettem ki.
Ha esetleg valakinek egyszerűbb írásos mintát olvasni,mint a rajzosat leírom

mágikus kört készítettem 5 lsz
1 sor   15 erp
2  sor 3 lsz magasítás 1 lsz 1 erp ez ismétlődik 15-ször
3. sor 3 lsz magasítás ,majd minden szembe 1 erp
4 sor   1 lsz magasítás 10 lsz rp 3 lsz rp 5 lsz rp 3 lsz rp                10 lsz és ez ismétlődik körben
 5 sor   3 lsz magasítás 4 erp ¤3 lsz 5 erp rp 7 erp rp  5                 erp   ¤ innen ismétlődik körben
6 sor    3 lsz magasítás ¤ 5 lsz rp 3 lsz 5 lsz erp 3 lsz rp                  3 lsz erp ¤ ismétlődik körben
7 sor     3 lsz magasítás minden szembe erp a sarkoknál                 3 lsz
a 8 sort nem horgoltam rá

Ebből a négyzetből horgolunk 6 darabot és úgy úgy horgoljuk össze  a széleit,hogy négyzet legyen. Utána keményítjük. Ajánlom,hogy vmi ekkora nagyságú kockán hagyjuk megszáradni.

 

A virág ez alapján készült.
Ha meg van az 5 szirom belehorgolunk egy vékony drótot .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése