Keresés ebben a blogban

2018. november 16., péntek

Horgolt nagyi

Sziasztok !

Mivel a hónap folyamán lesz a szüleim 40.-ik házassági évfordulója arra gondoltam meglepem őket egy kis saját készítésű ajándékkal. Horgolni tudok / vagy legalábbis úgy gondolom / az jutott eszembe , hogy horgolok nekik egy párt. Még nem készítettem amigurumit,mert úgy gondoltam kifog rajtam. De rátaláltam erre a leírásra és ez tökéletesen érthető szerintem mindenki számára aki tud egy kicsit is horgolni. Kíváncsi lennék a véleményetekre,hogy odaadhatom-e a nagyimat. Kicsit bénára sikerült a szája ,de nekem azért tetszik. A minta mindenki számára elérhető.
https://www.mindy.hu/hu/kreativ-otlet/3379/segito-nagyi-horgolt-amigurumi-nagymama-ingyenes-magyar-horgolasminta
 Fonal : Alize Cotton Gold
Tű : 3-as
Horgolt nagyi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése