Keresés ebben a blogban

2018. november 4., vasárnap

Horgolt téli ajtódísz

Sziasztok !

Ma már végre teljes egészében pompázik az ajtódíszem. A hóember és a fenyőfák mellé került még rá két horgolt harang és egy piros kis apró csillag is.
Röviden megpróbálom összefoglalni, hogyan is készült :
- horgoltam egy sálszerű hosszabb csíkot amivel bevontam egy hungarocell koszorút. a hátulján horgoltam össze
- majd elkészült a hóemberem kinder tojás kapszulát horgoltam körbe és csináltam belőle hóembert
- következő lépésként az előző bejegyzésemben leírt módom készítettem rá maradék zöld Alize Díva fonalból két fenyőfát
- majd elkészítettem két horgolt harangot a következő youtub videó alapján : https://www.youtube.com/watch?v=OFSGjbl3ZbU
- végül ,mert úgy éreztem kell valami még a két fa közé középre horgoltam gyorsan rá egy piros pici csillagot  a minta itt látható alább
Végül ezt minden ráragasztottam a már körbe horgolt koszorúra. Nekem így egyszerűbb volt,hogy ragasztottam. Végül ilyen lett. Fogadjátok sok szeretettel. Ha van kedvetek készítsétek el és mutassátok meg itt nekem :)
Horgolt ajtódísz
csillag minta

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép es a leírast kúlón köszönöm !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm és örülök ha tudod használni . Ha esetleg elakadsz szívesen segítek :)

      Törlés